Gmina Człopa ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie do likwidacji wyrobów zawierających azbest w zakresie polegającym na ich demontażu, transporcie
i unieszkodliwieniu. Dotacja na powyższy cel wynosi 100% wartości zadania.
Mieszkańcy zainteresowani utylizacją azbestu ze swoich nieruchomości mogą składać wnioski wraz z następującymi załącznikami:
- zdjęcie budynku z dachem pokrytym eternitem bądź miejsca składowania azbestu (w kolorze).
- pismo o nie wnoszeniu sprzeciwu do zmiany pokrycia dachowego ze Starostwa Powiatowego w Wałczu (dotyczy wniosków obejmujących demontaż azbestu z dachu budynku; w celu uzyskania pisma należy złożyć w Starostwie Powiatowym „zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę”),
Kompletne wnioski należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Człopa w terminie do 15 kwietnia 2022 roku.
Więcej informacji pod nr telefonu: 67 259 16 82
UWAGA!!! Złożenie ww. wniosku nie jest jednoznaczne z otrzymaniem wsparcia i realizację przez Gminę Człopa akcji unieszkodliwiania azbestu. Warunkiem udzielenia pomocy mieszkańcom Miasta i Gminy Człopa
w zakresie demontażu, transportu i utylizacji azbestu jest akceptacja wniosku o dofinansowanie i podpisanie umowy z WFOŚiGW.
Dofinansowanie nie obejmuje wartości nowego pokrycia dachowego.